Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

'' Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ?''

Πολλοί άνθρωποι φαντάζονται το Θεό σαν αστυνόμο που κάθεται στο κέντρο των γαλαξιών και ρυθμίζει τις διάφορες υποθέσεις.
«Ε, εσύ! Ναι, εσύ. Μου φαίνεται ότι περνάς καλά. Λοιπόν, να το σταματήσεις αυτό».
«Και εσύ με τη βιντεοκασέτα. Επιτρέπεται για την ηλικία σου; Τι; Δεν είναι για άτομα κάτω των δεκατριών χρονών; Δώσ’ τη μου αμέσως».
«Και ποιοι είναι εκείνοι οι δυο που φιλιούνται στη γωνία; Εσύ είσαι, Σίντι; Και ο Μάκης; Α, έπρεπε να το είχα καταλάβει. Δε θα ξανασυμβεί αυτό όσο κάνω κουμάντο εγώ, το καταλάβατε;».
Ο Θεός, ο αστυνόμος του σύμπαντος. Εμείς το μόνο που θέλουμε είναι να περάσουμε καλά, αλλά ο Θεός μάς χαλάει το κέφι.
Αντίθετα, νομίζουμε ότι ο διάβολος αγαπάει τη διασκέδαση. Ο κωμικός Φλιπ Γουίλσον έκανε διάσημη τη φράση: «ο διάβολος μ’ έβαλε να το κάνω», λες και είναι ο σατανάς ένας παλιόφιλος που το μόνο που θέλει είναι να μας βοηθάει να απολαμβάνουμε τη ζωή μας.
Αυτό όμως είναι ψέμα.
Το διάβολο δεν τον νοιάζει να περνάς καλά. Μισεί το κέφι σου και τη χαρά σου. Να σε καταβροχθίσει θέλει. Ο Πέτρος λέει ότι ο διάβολος διαρκώς «ψάχνει ποιον θα κατασπαράξει».
Ένας ξεναγός είπε κάποτε σε μια ομάδα τουρίστες που επισκέπτονταν τους Αγίους Τόπους: «Ίσως είστε συνηθισμένοι να βλέπετε τους βοσκούς στην εξοχή να οδηγούν τα πρόβατα στα χωράφια ακολουθώντας τα από πίσω. Αλλά στην Παλαιστίνη τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο βοσκός πάντα προπορεύεται και οδηγεί το κοπάδι». Για κακή του τύχη, το πρώτο κοπάδι που είδαν οι τουρίστες δεν είχε το βοσκό μπροστά, αλλά πίσω. Αμήχανος ο ξεναγός ρώτησε τον άντρα που ήταν μαζί με τα πρόβατα: «Πώς γίνεται και είσαι τελευταίος, πίσω από τα ζώα; Εγώ νόμιζα ότι οι βοσκοί της Ανατολής προχωρούν πάντα μπροστά από το κοπάδι». «Ναι, έτσι είναι», αποκρίθηκε αυτός. «Ο βοσκός πραγματικά είναι μπροστά και οδηγεί τα πρόβατα. Αλλά εγώ δεν είμαι ο βοσκός, είμαι ο χασάπης».
Ο διάβολος είναι χασάπης. Δε νοιάζεται να σου προσφέρει ευχαρίστηση ή ευτυχία. Ενδιαφέρεται μόνο να σε κατασπαράξει. Αυτό είχε στο μυαλό του ο Ιησούς, όταν έκανε την ακόλουθη διακήρυξη: «Ο κλέφτης δεν έρχεται, παρά μόνο για να κλέψει, να σφάξει και να εξολοθρέψει, εγώ όμως ήρθα για να έχουν τα πρόβατά μου ζωή, και μάλιστα ζωή περίσσια» (Ιωάννης 10:10). Ο Θεός δε θέλει καθόλου να καταστρέψει το κέφι και τη χαρά σου. Αντίθετα, επιθυμεί να απολαύσεις τη ζωή και μάλιστα όσο το δυνατόν περισσότερο. Θέλει να ζήσεις μια γεμάτη και χαρούμενη ζωή και να γευτείς την αιώνια απόλαυση, για την οποία μιλάει ο ψαλμωδός:
«Το δρόμο με μαθαίνεις της ζωής, αμέτρητη χαρά είν’ η παρουσία σου, απόλαυση, στα δεξιά σου, αιώνια!» (Ψαλμός 16:11).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου